lauantai 18. lokakuuta 2014

Luuserifiilis

Tänään mentiin yliajattelun puolelle.
Neppailin tuossa pari viikkoa taaksepäin Tinderiä joka mätsäsi minut järjettömän hyvännäköisen miehen kanssa. Semmoisen, joka on vähän out of my league.
No, tässä sitten ollaan juteltu jo jonkin aikaa. Keskustelut eivät ole olleet erityisen hedelmällisiä (you know, ei semmoista että puhutaan yömyöhään ja kokoajan tekisi mieli olla tekstaamassa) mutta siltikin olen tuntenut vähintäänkin fyysistä vetoa häntä kohtaan.

Siispä. Sovittiin treffit ja viestien sävystä päätellen luvassa olisi ollut mitäpä muutakaan kuin aito tinder hookup! Ensin olin että ok, let's do this!

Ja sitten menin lukkoon.


Peruin treffit ja kerroin rehellisesti että miksi: ei tämmöset treffit sit ehkä kuitenkaan ole mun juttu.
Plus söin eilen kattilallisen spagettia ja tunnen itseni hiilarimursuksi, ei paljoa huvita olla alasti kenenkään edessä (tätä en hänelle kertonut). Voi hyvin olla, että jälkimmäinen syy oli vähän enemmän totta. Olen itsestäni aivan järjettömän epävarma tällä hetkellä.

Mies otti perumisen hyvin (tai siltä ainakin vaikutti) ja yllätyksekseni totesi itsekin että ''seksitreffit'' (lol) ei ihan kuulu hänen tyyliinsä mutta oli ajatellut mennä ''flown'' mukana ja että olisi kiva käydä kahvilla ensi viikolla.

Flow-kommentti nyt ehkä vähän ontuu, mutta jännä nähdä että käydäänkö me kahvilla ensi viikolla.
En ole varma kaduttaako minua tämän päiväisen peruminen.

Läheisyys kelpaisi, edes hetkellinen.

Maantaina matkustan rakkauden kaupunkiin.

(kuva)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti